iPhone problem..

Vardag / Permalink / 4
Det första. förutom att de är krångligt och lägga in musik i den :P
Någon som kanske vet hur man gör??? Jag har uppdaterat informationen om payment både i mobilen direkt och i iTunes, men ingenting fungerar. Det står fortfarande det här meddelandet och jag har inte ändrat något sen jag skaffade telefonen. Men igår började det krångla.

När man ska ladda ned en app börjar det såhär:

 

Tillsut kommer man in här efter att ha tryckt på Continue 2-3 gånger.


Och när man ändrat uppgifter eller dylikt och tryckt klar kommer man hit. Hur ska man kunna trycka på Continue om de inte finns en sådan knapp. Det finns bara Avbryt eller Klar och trycker man Klar kommer man tillbaka hit till den tredje bilden.
Och security code har jag fyllt i, både via telefonen OCH iTunes, men den syns inte ändå. Vet inte om de kanske är meningen eller nåt!

Någon som vet???
#1 - - Angelica:

När man ska lägga in musik i iPhone (och iPod) tycker jag det är smidigast att skapa en spellista i iTunes och döpa den till iPhone. Jag har tre olika - två för mina två iPods och en för iPhone. Sen synkar man bara med den spellistan :D Om man nu inte har så lite musik att det får plats på en enhet då..



Det där problemet vet jag dock inte.. Har aldrig fått det meddelandet faktiskt. Brukar bara få godkänna nya villkoren.

#2 - - Nicole:

Kan inte köpa för den är så JÄVLA DYR :O Galet. Jag vill inte köpa abonemang och då är det typ omöjligt :P

#3 - - Jadsia:

hallo!!,

Jag hade samma problem och det berör på att itunes accepterar inte längre kontantkort som betalningen, du måste fylla i en kreditkortnummer. Prova så får du se!!.

#4 - - PinkNation:

Vad är det du har med Victoria's Secret på din mobil? :O

Till top